اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش آهنگسازی ساخت آهنگ و آدرس tpmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 31
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 146
:: بازدید کلی : 401
لپ تاپ های استوک و اپن باکس چیست؟

در ایران شاید شنیده باشید برخی افراد کالاهای دست دوم را به عنوان کالاهای استوک در نظر می گیرند ولی واقعیت چنین نیست. استوک به معنای کالای مازاد یا  کالای مرجوعی و یا  انبار شده  معنی می دهد.اصولا کالای استوک با کالای دست دوم تفاوت فاحشی دارد و در کشورهای  اروپا و آمریکا اگر کالایی فروخته شود مشتری می تواند بدون وجود هیچ دلیل قانع کننده ای محصول یاد شده را تا ۳۰ روز مرجوع کند .

حال کالای برگشته شده با وجود اینکه اصلا مورد استفاده قرار نگرفته است ولی به دلیل باز شدن کارتون آن دیگر یک محصول نو در نظر گرفته نمی شود و نمی توان آن را به عنوان محصول نو در بازار به فروش رساند چنین کالاهایی در انبار فروشگاهها ذخیره می شود و از آن ها به عنوان کالاهای استوک یاد می شود.

شهرهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی (که اکثرا وارد چابهار،بوشهر و بانه میشود)، مهمترین مرکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه است و بیشتر لپ تاپ های وارد شده به ایران نیز از همین طریق وارد میشوند.پس کالای استوک یک کالای تقریبا نو است و از آن جا که این محصولات کیفیت برابر و قیمت کمتری را به مشتریان پیشنهاد می دهند همواره طرفداران خاص خود را دارد .

بد نیست بدانید که لپ‌تاپ‌های استوک از نظر کیفیت قطعات با لپ‌تاپ‌‌های آکبند موجود در بازار ایران متفاوت هستند و به همین دلیل است که این وسایل معمولاً از عمر مفید بیشتری برخوردار هستند و خریداران می‌توانند با خرید یک لپ ‌تاپ استوک از کیفیت بالای قطعات آن در کنار سایر مزایا بهره‌مند شوند. برای خرید بهترین لپ تاپ های استوک و آکبند یورتک می توانید بهترین قیمت را از فروشگاه اینترنتی یورتک خریداری کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 14
برچسب‌ها: لپ تاپ استوک ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : هوشمند
تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1400
نظرات

درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید